Podobne artykuły

  • 82 proc. majątku wygenerowanego na 2017 r. trafiło do 1 proc. najbogatszych

    82 proc. majątku wygenerowanego na 2017 r. trafiło do 1 proc. najbogatszych ludzi, podczas gdy najbiedniejsza połowa ludzkości nic nie otrzymała - wynika z opublikowanego na poniedziałek raportu międzynarodowej organizacji humanitarnej Oxfam.

  • Ministerstwo zachęca do kupowania bitcoinów? To oszustwo

    Wejdź na handel kryptowalutami - zachęcają maile wysyłane... z rządowych adresów. Takie wiadomości trafiają do skrzynek internautów np. z domeny mg.gov.pl - czyli dawnego Ministerstwa Gospodarki. na rzeczywistości te wiadomości są jednak spreparowane nie mają nic wspólnego z instytucjami rządowymi.

  • W 2018 r. wejdą na życie największe na ostatnich latach zmiany na CIT

    W 2018 r. przedsiębiorców czekają największe na ostatnich latach zmiany na CIT. Zdecydowana większość z nich ma jeden cel - zamknąć możliwe kierunki optymalizacji podatkowych - mówi menadżer, doradca podatkowy na Crido Taxand Monika Lewandowska.

  • Rekordowy od lat import węgla z Kaliningradu

    Import węgla z obwodu kaliningradzkiego przez rosyjsko-polskie przejście kolejowe na Braniewie na tym roku będzie rekordowy. Do Polski ma wjechać do końca roku według prognoz ok. 2,75 mln ton - podał Ryszard Chudy z Izby Administracji Skarbowej na Olsztynie.

marketing, pr, badania

Instytut badawczy

Typem badań z dziedziny marketingu i psychologii są badania fokusowe.

Doświadczony trener przygotowuje scenariusz badania fokusowego, a następnie powołuje grupy fokusowe według właściwego klucza. Uczestnicy takiego badania w każdej grupie uzyskują jednostkowe wyniki eksperymentu, a na zakończenie trener przekształca wyniki fragmentaryczne w rezultaty zbiorcze i dostaje końcowe wyniki badań fokusowych.

Sensowniejsze poznanie potrzeb klientów, kontrahentów i decydentów prowadzi do zwiększenia zapotrzebowania na płatne badania rynku różnego typu. Uruchomiony przez nas instytut badania rynku pracy wykonuje różnorodne badania rynkowe pośród wielu grup zawodowych a także społecznych. Odpowiednie podejście marketingowe powoduje, iż metody badania rynku propagowane przez nasz instytut zaliczane są do najskuteczniejszych w kraju. Dowodem na ten fakt jest zestaw artykułów w periodykach oraz portalach internetowych o tematyce marketingowej i public relations.

Znany jest taki typ badań rynku, w którym rolę zasadniczą odgrywa ewaluacja a także socjologia społeczna. Są to tzw. badania ewaluacyjne, jakich przykłady zastosowań odkryjecie w udostępnianych przez nas zagadnieniach dostępnych na stronie www. Synergia zasad używanych w socjologii a także wiedzy badawczej poskutkowało wyodrębnieniem niezwykle efektywnej metody badań marketingowych.

Nasz ośrodek badań opinii publicznej prowadzi badania rynku a także badania opinii społecznej z uwzględnieniem najnowszych zdobyczy z obszaru marketingu społecznego. Struktura naszej pracowni skupia zlokalizowane w kluczowych miastach w kraju centra badania opinii publicznej. Lista firm badania opinii publicznej, które ściśle kooperują z naszym Instytutem Badawczym IPC, zaprezentowana jest na naszej firmowej stronie internetowej. Wyszukacie tam również opisy stosowanych przez nas metod badania opinii publicznej w podziale rzeczowym a także tematycznym zaczynając od sposobów wykorzystujących dorobek z dziedziny wiedzy marketingowej a kończąc na dorobku z dziedziny public relations.

Wyniki badań marketingowych dotyczących pracy zdalnej oraz zainteresowania nią wśród pracodawców okazały się bardzo interesujące. Zrealizowane badania ankietowe przy uwzględnieniu reprezentatywnej próby w całej Polsce pracodawców dowiodły, że nazbyt znaczna liczba biurokratycznych procedur zachęca celowo do wybierania tego rodzaju zatrudnienia. Na dalsze kroki badań marketingowych i wykonanych prac w tej tematyce składały się etapy kolejne: wnioski pobadawcze, akcja telemarketingowa, podsumowanie oraz pogrupowanie wyników, dobór próbki badawczej, przygotowanie ankiet badawczych. Zrealizowane badania marketingowe i wyniki zebrane w kwestionariuszach dowiodły, że pracodawcy preferują zatrudniać pracowników w oparciu o klasyczną umowy o pracę.

Oto co uchwycił nasz reporter

marketing
pr
badania